I want to get high.. so high

Op zoek naar meer hoge plekken contacteerde ik een kennis in “Antwerp tower” (ofwel dat kantoorgebouw naast de opera). Hier zou ik op het 19de verdiep foto’s mogen trekken vanuit een kantoor.

Omdat god naar me lacht ontmoette ik in de lift een zeer vriendelijke onderhoudsman, die net onderweg was naar het DAK 🙂

Dikke chance en veel dank aan vele vriendelijke mensen. Hieronder “les photo” met de “tilt-shift Super Komura.”

Helaas is het maquette effect iets minder door de zonnige dag, liever een beetje wolken en iets diffuser licht.

4 responses

  1. dieter

    oh zotte chansaar
    ik was onlangs nog aant denken ‘ge moet wel een schoon uitzicht hebben van daarboven…’

    May 23, 2010 at 5:00 pm

  2. Het was er echt zalig, spijtig dat ik maar 20 minuutjes had. Schnell schnell

    May 23, 2010 at 5:07 pm

  3. lander van pelt

    hey,

    ik ben die onderhouds man met da vuil blauw pakske van in de lift 🙂

    echt coole foto’s, had zo een effect nooit verwacht met die lens die je daar had.

    nog veel plezier in je zoektocht naar de hoge plaatsjes

    May 24, 2010 at 6:29 pm

  4. ola Lander

    Nogmaals dikke merci om me op zo’n toffe manier te helpen.
    Morgen trek ik foto’s vanuit de oudaan en KBC toren, ik zal eens na uw gebouw wuiven 🙂

    Greets

    May 27, 2010 at 3:48 pm

Leave a comment