“Uit de hoogte” 2013

Na even te twijfelen besliste ik dit voorjaar een expositie te houden.

A5 uitnodiging-web

Deze expo overloopt uiteenlopend fotografisch werk en toont eveneens een nieuw stop motion project (welk ik maakte in opdracht van Night of the proms).
Momenteel overweeg ik nog de mogelijkheid om bij deze expo eveneens een foto boek uit te brengen.

De naam ‘uit de hoogte’ refereert zowel naar mijn animaties en tilt shift foto werk als naar het hoofdbeeld van de expo, een steenuil die een aanvaring met een auto had.
Vorig jaar hield ik eveneens een expo met dezelfde naam, toen was er een sperwer te zien als uithangbord.

Voor de locatie van dit jaar kan ik een leegstaand galerie gebruiken. (zie onderstaande foto)

Jasper leonard2Untitled_Panorama1

Hieronder vinden jullie alvast enkele screenshots van de animatie:

Notp HD 1,0_01178

Notp HD 1,0_1_04100

Notp HD 1,0_03212

Notp HD 1,0_01047

Notp HD 1,0_1_05054

Notp HD 1,0_1_04824

Notp HD 1,0_00350

Notp HD 1,0_02100

Leave a Reply

