Petroleum zuid met model en spiegellens + tilt shift

Vermits mijn portfolio nog wel eens wat frisse originele portretten kan gebruiken. En Vermits ik mijn TSE 90mm f2,8 lens eveneens kan gebruiken in combinatie met mijn spiegel opzet lens(zie foto). Organiseerde ik samen met syliste Stéphanie Spens en enkele modellen enkele shoots op locatie.

Jasper leonard2

De locaties wilde ik dus combineren met de modellen en hun kledij. Om zo sterke dromerige beelden te creëren. De beelden zijn amper nabewerkt, enkel voor kleur en contrast gebruikte ik photoshop.

De eerste locatie was ‘Petroleum zuid. Het model is Andrea Koll
De Styling door Stéphanie Spens.

Jasper leonard2IMG_8610-bewerkt

Voor het onderstaande beeld gebruikte ik de ‘flank’ van mijn spiegel in het zonlicht. Dit zorgt voor de vreemde ‘flare’.

Jasper leonard2IMG_8484-bewerkt

Jasper leonard2IMG_8656-bewerkt

Jasper leonard2IMG_8892-bewerkt-bewerkt

Jasper leonard2IMG_8959-bewerkt

Jasper leonard2IMG_9130-bewerkt

Jasper leonard2IMG_9156-bewerkt

Leave a Reply

