De rol van oktober en november

SONY DSC

Na oktober en november sporadisch beelden te maken met mijn analoge Zeiss Ikon (zie foto) toon ik hier enkele resultaten.
Nogmaals werkte ik met iso 800 en voor de meeste beelden gebruikte ik geen lichtmeter. Ik zal wel mijn toestel een moeten nakijken, vermits er op haast alle foto’s een belicht vlak voorkomt zal ik de ‘balg’ van deze camera eens moeten controleren op gaatjes..

Jasper leonard2000235435

Jasper leonard2000122

Jasper leonard20002-2

Deze foto maakte ik tijdens een shoot in studio. Het bevallige model is ‘Geena Lisa’

Jasper leonard20001

Jasper leonard2000165422654768

De onderstaande foto maakte ik tijdens de shoot van deze animaitie : https://vimeo.com/53361182

Jasper leonard2

Jasper leonard20002

De foto hieronder is getrokken tijdens de shoot van een animatie voor AG Vespa.

Jasper leonard20002-4

De foto hieronder is een beeld van ‘de badboot’ tijdens de shoot voor een animatie voor Night of the proms.

Jasper leonard20005

Eveneens een beeld van tijdens de Night of the proms animatie opnames.

Jasper leonard200016542265

One response

  1. Hier zitten echt heel knappe foto’s tussen!

    December 2, 2012 at 6:03 pm

Leave a Reply

