Analoge rolletjes juni -> september 2012

Deze beelden maakte ik met mijn Zeiss Ikon nettar en mijn Yashica TLR. Beide met 120mm film iso 800.
Vele experimenten met dubbele belichting.
Bijna alle beelden zijn digitale foto’s van afdrukken, enkele beelden zijn digitale foto’s van enkele negatieven (digitaal ontwikkeld).

Deze foto is een overzicht van 1 rolletje met vooral beelden getrokken op de trouw van mijn broer. Blijkbaar gaat de sluiter van mijn Yashica TLR niet altijd over. Een smeerbeurt lijkt me zinvol..

Mijn schoonzus en grootvader op de trouwdag.

Mijn broer en schoonzus in het gemeentehuis.

Een boom zijn schaduw ‘op het zuid’

Een fusie tussen het douane gebouw en het zicht op het stadspark (enkele minuten later).

Fort Edegem.

Portret Laura en afgebladerde deur ‘in aanmaak’

Dubbele belichting op ‘inaanmaak

‘In aanmaak’2

‘M’ Tijdens de ‘Psa zeebrugge’ animatie.

‘Kraan’ Tijdens de ‘Psa zeebrugge’ animatie.

Te Portugal

Te Portugal 2

Varen op de kaai

Dubbele belichting op de eindejaars tentoonstelling op St. Lucas Antwerpen. Marijke Aerts haar eindwerk in dubbele belichting met een overzicht van de ruimte.

Eilandje

Eilandje 2

Voetgangerstunnel en beer

Leave a Reply

