De dag van vakantie: Normandische stranden

Na 3 weken op roadtrip te verdwijnen maakte ik zowel digitaal als analoog enkele sfeerbeelden. Ik deel deze reis op in meerdere posts, welke mijn favoriete beelden overloopt.

Eerste stop na België te verlaten was Normandië, hier bezochten we enkele restanten van Duitse bunkers en een Amerikaans kerkhof.

Posing at the end of the road.

Dit fallus symbool symboliseert de moed welke enkele Amerikanen hadden toen de ze nacht voor D-day deze kliffen beklommen.

Known but to god.

Vermits mijn Tilt shift lens mee op reis mocht, maakte ik hier gretig gebruik van.

cemetery chill’n

Great lines

Nice grass

Leave a Reply

