Voorbereidingen ‘Uit de hoogte’

Tijdens het voorbereiden van de vernissage ‘uit de hoogte’ maakte ik de volgende poster om de vernissage aan te kondigen in het gemeentehuis.

Eveneens drukte ik mijn ‘sperwer’ foto op glanzend papier op een grote van 120X90cm. Het print bestand was een .tiff van 2,5GB.

Om enkele prints te presenteren maakte ik vandaag enkele kaders op maat voor mijn prints.

Tijdens het editen van ‘Small Belgium: time off’ Ontdekte ik dit toevallig deze frame. De animatie ‘free time’ zal met een beamer vertoont worden op de vernissage en later te zien zijn op Vimeo. => http://vimeo.com/jasperleonard/videos

Hieronder een frame van het vertrek van ‘de scheldecross’.

Leave a Reply

