‘Uit de hoogte’ vernissage op 13 april 2012

Op 13 april 2012 nodig ik iedereen uit op mijn vernissage in het gemeentehuis te Sint Katelijne Waver.
Via de schepenen van Cultuur werd ik gevraagd of ik geen ‘ruimte’ kon gebruiken voor een expositie. Dit leek me zeker wel wat en de laatste maanden ben ik druk in de weer geweest met de voorbereiding van deze vernissage.

Indien u wenst te komen gelieve u op deze link aanwezig te zetten (handig voor drank voorzieningen) :Facebook event 'uit de hoogte'
Of me een mail te sturen : oerland@gmail.com

Het gemeentehuis is een nieuw zeer strak gebouw met muren zo wit als sneeuw. De trappenhal die 2 verdiepen bestrijkt en alle aangrenzende muren mag ik bekleden. Welke je op de beelden hieronder kan zien. (de schilderijen zijn van Rik Van Kelst)

En deze de bovenste muur zal ik ‘uit de hoogte’ een nieuwe versie van ‘Small Belgium: time off ‘projecteren. Deze zal als onderwerp vrijetijdsbestedingen in België hebben.

Van de animatie geef ik hier alvast 2 ‘film stills’

Leave a Reply

