Expo ‘De muur’ te CC Berchem

Na mijn website op te geven voor een selectie van artiesten, mag ik samen met 2 Artiesten werk tentoonstellen te CC Berchem.

De vernissage is morgen 23 Febr 2012 19u30. Te CC Berchem (driekoningenstraat) Antwerpen.

Gisteren ging ik reeds mijn prints ophangen. Mijn prints (3) zijn geprint op doek en heb ik zelf opgespannen op zelf gemaakte frames van 128 cm op 86cm.

Ik opteerde voor 3 beelden uit mijn ” Tilt shift lens ” archief. Geen photoshop dus.

Hieronder zie je reeds 1 print uit de printer rollen.

Leave a Reply

