I love WAM (wonen aan het MAS)

Na op een grijze dag op het MAS te staan (Museum Aan de Stroom). Trok ik met mijn tilt shift lens deze foto.

Toen ik later mijn foto’s op de computer plaatste gaf deze me het idee om een animatie te maken over de bouw van dit pand.

Zo maakte ik een “test animatie” en mailde ik deze door naar i love life een vastgoed kantoor dat dit project realiseert.
Deze zagen zulk materiaal eveneens zitten en door onze samenwerking presenteer ik jullie de eerste versie van “I LOVE WAM”

De muziek werd geschreven door Mathias Vingerhoets.
Dit project zal geüpdatet worden elke 2-3 maanden en uiteindelijk 1 animatie vormen van rond de 3min.

One response

  1. Pingback: I Love WAM (wonen aan het MAS) door Jasper Leonard - Dailybits.be

Leave a Reply

