Voetbalmasten zijn fijn

Na België in mijn hoofd samen te vatten kwam ik naast kermis, fritten en koffiekoeken uit op voetbal. Dus contacteerde ik een kennis die werkt voor “Lierse SK” en vroeg hem of ik voor mijn animatie project een match vanuit de hoogte mocht aanschouwen.

Na een vluchtige locatie scouting en overleg met enkele veiligheidscoördinators. Bleek deze verlichting mast de beste plek om op de match neer te kijken.

Dus deze zaterdag trok ik een extra dikke trui en sjaal aan en klom ik vervolgens naar hogere sferen. Ook nam ik een bevriende “video freelancer” mee op stap om eventuele toekomstige samenwerkingen te kunnen testen. Vermits de mast op een tamelijk hoog gebouw staat kon ik eveneens enkele shots maken vanaf het dak aan de voet van de mast. Ook was het niet mogelijk om al mijn materiaal tot boven in de mast te krijgen.

De volgende beelden schetsen de setting:

Blij als ik was met zulke wonderlijke locatie nam ik voldoende shots om een mini animatie te kunnen vullen. Deze animatie moet op dit moment nog wel gemaakt worden (wat zeker enkele weken kan duren).

Ook nam ik mijn tilt shift lens mee en nam zo enkele fijne kiekjes:

Leave a Reply

