“Videokunstenaar”, “gerespecteerd jongeman”, en tal van andere reacties op “small belgium: Antwerp”

Na mijn animatie online te plaatsen, op Facebook te delen en een beknopt persbericht te sturen naar enkele redacties. Trok mijn animatie bijzonder veel aandacht. Ik overloop even waar de animatie bijna 20.000 views sprokkelde(op het moment van deze post) op een dikke 10 dagen tijd.

Eerst en vooral werd de animatie via facebook door allerlei bekenden en onbekende mensen bekeken en gedeeld. Dit zorgde voor zo’n 7700 views. Zelfs burgemeester van Antwerpen Patrick Janssens deelde de animatie via zijn Facebook.

Vervolgens pikten enkele verschillende redacties het verhaal op en kreeg ik enkele fijne mails en telefoontjes. De GVA publiceerde een artikel onder de plaatselijke rubriek in Antwerpen centrum.

De meeste kranten zetten vervolgens een online te bekijken “artikeltje” op hun website. “De morgen”, “Gazet van Antwerpen” en “Het laatste nieuws” zorgden op deze manier voor 8.800 views.

De overige kijkers komen op mijn animatie via Forums (zoals de 412 views via http://www.scooterforum.net) Of via blog’s die mijn animatie delen. Ook werd mijn animatie 3500 rechtstreeks van mijn Blog (deze blog) bekeken.

Als kers op de kaars belde ATV me op voor een live Tv interview. Hoe dit interview verliep kan je best kijken via de volgende link => Jasper Léonard op ATV

Als attribuut nam ik mijn tilt shift lens mee naar de show. En Trok ik enkele sfeerbeelden (zie het eerste beeld van deze post)

Leave a Reply

