Small Belgium: Market

Vorige zaterdag kon ik de zaterdagse markt op het theater plein vastleggen om zo in mijn “small Belgium” project te steken. Dankzij de vriendelijke mensen van Het Paleis mocht ik vanaf het dak van Het Paleis fotograferen.(Specifieke dank aan Barbara, Mark en Cien.)

Hierbij zonder meer de animatie (best fullscreen in HD):

In totaal vertoefde ik 3,5uur op het dak en nam ongeveer 1 foto elke 2-3 seconden. In totaal komt dit neer op een 5000 beelden (de eerste scènes zijn sneller getrokken.) Door de wind en tocht was dit een wel zeer koude bedoeling, voor het eerst verlangde ik zelfs naar handschoenen.
Voor de nabewerking gebruikte ik voor het eerst enkel “after effects” en koos ik er voor om GEEN tilt shift effect op de animatie te plaatsen. Misschien dat ik op deze keuze later terugkom maar voorlopig ben ik tamelijk tevreden!

One response

  1. lore

    hehe, leuk om te zien. soms lijkt het of de marktbezoekers rond de kraampjes dansen. Daarna vond ik het tof hoe de kramers opruimen, en de vrachtwagens geladen worden. Maar zo’n mooie eindpunt had ik niet verwacht; de oranje voertuigen zijn de ballerina’s van het transportwereldje!

    September 23, 2011 at 3:47 pm

Leave a Reply

