2de zit zit erop

Voor mijn fotografie opleiding op syntra volwassen onderwijs had ik helaas 2 herkansingen. (Welke nu beiden verleden tijd zijn).

De opdracht “high key portret” faalde ik in eerste zit door een povere compositie.. echter niet getreurd want mijn 2de zit foto’s spreken voor zich. Dankzij Inne haar wilde blonde lokken en een geleende set studio lampen maakte ik deze beelden.

Quotatie 54/60


Hieronder de “light setup”.

De tweede opdracht was “natuurlandschap sfeer door licht”. Deze opdracht die ik slechts de week voor de jury erbarmelijk probeerde in te vullen kon dan ook wel een stuk beter. Voor 2de zit nam ik mijn tijd en op mijn reis door Scandinavië hield ik een oogje open. Dit leverde deze beelden op.

Quotatie 34/40

2 responses

  1. Knap licht, maar met HDR had je nog wat structuur in je rotsen gekregen. Maar proficiat met je certificaat. Ik heb gekozen om niet mee te doen met de herkansing…ik heb geleerd wat ik kon en wat ik wou en doe de rest zelf wel verder… Een certificaat op mijn leeftijd is trouwens wat het is: een papiertje extra…😉

    September 4, 2011 at 7:58 pm

  2. Berti, zeer terechte commentaar. Maar de laatste foto is een nachtopname van 30 sec en geen HDR. Dit komt omdat ik geen ontspanner heb en mijn sluitertijd dus niet langer dan 30 sec kan laten openstaan. (ik had zelfs mijn iso omhoog geduwd maar zelfs dan nog kreeg ik de rotsen er niet uit.)

    En wat je zegt over het papiertje klopt helemaal. Ik wilde dit jaar studeren om technisch beter te worden. En dit is zeker het geval. Ik ben even hard fotograaf als jij😉

    September 4, 2011 at 8:07 pm

Leave a Reply

