“Mijn wereld” 12 beelden

Dit is de naam van de laatste school opdracht voor het vak “sociale reportage”.
Iedereen mocht een opdracht trekken en het lot gaf me deze leuke opdracht met een glimlach.

Omdat ik dit jaar mijn "tilt shift lens" een beetje verwaarloosde, gaf ik deze nog eens de nodige aandacht. Niet evident om met deze lens te werken maar des te meer experiment. In plaats van "maquette" beelden te maken ging ik deze keer voor het experiment ivm scherptelijnen die door een beeld lopen (door de lens te draaien tov het opnamevlak).

Na heel wat pogingen om een reeks te maken leverde ik deze 12 beelden deze middag af. Ze werden met een glimlach ontvangen.



Leave a Reply

