Magazine Cover

De cover van een magazine bepaalt hoe mensen hierover denken.
Voor het " Biofresh magazine" wilde ik dus zowel een knappe maar ook nuttige cover die het bedrijf samenvat.

Dit dacht ik op te lossen door de stijl van mijn "Vlees artikel" aan te houden.

Omdat Biofresh enkel met Blanco witte distributie camions werkt ging ik op zoek naar een speelgoed versie van deze. Dit bleek echter niet al te makkelijk maar uiteindelijk heb ik mijn zin gekregen door op een “camion oplegger” een kartonnen doosje te leggen en dan in photoshop de rest aan elkaar te passen.

Dus toverde ik mijn living om tot studio (met 2 statische lampen en een dia scherm als reflectie scherm).

Hieronder het “ruwe” beeld.

het goede beeld

En hoe ik het beeld momenteel op mijn cover zie verschijnen.

Leave a Reply

