maakt een magazine

Als eindejaar opdracht voor mijn fotograaf opleiding in Syntra moet ik een magazine maken. Na 4 jaar Sint lucas had ik echter geen zin het zoveelste fictieve magazine te maken….
Dus stapte ik naar een bedrijf toe met het concrete voorstel voor hun een publicitair magazine te maken.

“Biofresh” is een groothandelaar in Bio groenten en zuivel. Ze staan dus als distributie tussen bio winkel en boer. En Voor dit bedrijf maak ik een magazine!
Dit magazine wordt dus echt gebruikt en zal verspreid worden over alle Bio winkels en boeren in België (2talig) met een oplage van rond de 2000.

Op dit moment ben ik met nog enkele reportages bezig en vooral met layout en pré print werk.

Hieronder een selectie met enkele beelden die in de layout terug te vinden zijn.

This slideshow requires JavaScript.

One response

  1. Pingback: Magazine Cover « Jasper Léonard

Leave a Reply

