jasperleonard.be

Hoera hoera ik heb een webplek!

Na mijn visitekaartjes te laten drukken werd de druk om een webpagina te bezitten zeer groot.

De foto op de achterkant van mijn kaartje is de volgende, een zelfportret van vorige zomer aan de Franse kust.

Vervolgens dook ik eens in mijn webdesign programma’s (die ik al 3 jaar niet heb aangeraakt) en maakte ik deze tijdelijke pagina => http://jasperleonard.be/

Als basis voor deze tijdelijk pagina gebruikte ik de volgende foto. Deze nam ik in afgebrande loods te Sint Katelijne Waver. Vervolgens staan er basis contact gegevens op de site en een link naar deze Slideshow

Mijn volledige portfolio website is in ontwikkeling, en de vormgeving voor deze zit in een finaal stadium. Omdat deze iets complexer en uitgebreider wordt vraagt dit wel iets meer tijd…

One response

  1. jero

    HA!

    Ik ben trots dat ik in de 1e slideshow mag zitten met een van de mooiste dagen van mijn leven😀

    May 2, 2011 at 12:41 pm

Leave a Reply

