zeiss ikon nettar 515

Deze schoonheid kon ik niet achterlaten in de 2de handswinkel.

Hij is gemaakt ergens tussen 1937 en de jaren ’50 en beschikt over een f-4,5-22 75mm lens.

Mijn eerste rolletje dat ik erin stak is nu ontwikkeld, een iso 400 zwart wit rolletje van 6x9film. Ik heb de belichtingstijd ingestelt op basis van een lichtmeting met men analoge minolta (mijn digitaal toestel was binnen voor een sensor clean).

Van de negatieven maakte ik deze foto’s, ik denk er maar 2 echt te laten afdrukken.

Helaas had ik hier niet doorgespoeld, wat dus 2 foto’s over elkaar oplevert.

One response

  1. Pingback: zeis ikon in kleur « Jasper Léonard

Leave a Reply

