Hoera hoera Master mezelf


Mijn master jury verliep zeer goed. Ik gaf een slideshow welke mijn proces chronologisch verklaart. Ook had ik een tafel naast me staan vol met allerlei gemaakte lenzen, spiegels en andere rariteiten en vier boekjes die 5 lenzen en hun resultaten bevatten (gewoon zwarte insteek fotoalbums) . Vervolgens had ik deze 5 grote prints (van tilt-shift resultaten) tegen de muur genageld.

Ik eindigde mijn slideshow met mijn “spooneye” nam deze vast en trok enkele foto’s van de verbaasde jury. Vervolgens liet ik enkele foto’s getrokken met de spooneye zien en vertelde ik ze dat dit effect zeer leuk werkte voor animaties.

en zette ik deze stopmotion op …

Ook trok ik een massa foto’s tijdens de tentoonstelling. Ik gebruikte dikwijls mijn spiegel lens, maar vermits ongeveer al mijn lenzen aanwezig waren had ik genoeg variatie.

Deze foto’s volgen binnenkort …

Leave a Reply

