Spelen in het zand

Een goede vriend van me Sam Ramakers werkt bij DEC “Environmental Contractors” en hij wist van grondwerken op een grote stortplaats in de omgeving van Turnhout. Dankzij zijn vriendelijke collega’s mocht ik maandag met Sam de site bezoeken. Ik verheugde me op miniatuur kranen en bulldozers in actie. De mensen bij DEC bedank ik voor hun medewerking, in het speciaal Koen, Gino en sam.

Ik trok weer aan de slag met mijn tilt shift lens in de hoop enkele spectaculaire beelden te schieten. Helaas kon ik enkel vanuit de hoogte trekken door op een berg zand te gaan staan, ik moet dringend leren vliegen of steltlopen..

Hieronder de beelden:

Na het zien van “the sandpit” kon ik het niet laten een kleine stop motion te trekken, ik had helaas geen statief bij maar met een goed deuntje komt dit wel goed🙂

Het nummer is van “chinese man records” “7th street”

Leave a Reply

