de mannen van de vuilkar en de masten

De vuilniswagen leek me reeds langer een leuk doelwit voor een tilt shift fotoshoot. Deze voormiddag kon ik vanuit een vriendin haar kot de vuilniswagen bespieden..

Toen ik erna huiswaarts reed zag ik enkele mensen bovenop een mast. Met een standaard 50mm en mijn “Super Komura” schoot ik nog wat beelden en zo kon ik een contact leggen in het bedrijf dat deze masten onderhoud. Ik zal ze wat foto’s sturen en eens vragen of ze me ergens hoog kunnen ophelpen.

Hieronder enkele beelden:

Ik heb de animatie “spelen met zand” herwerkt en nu noemt het “spelen met zand en vuil”. En er een klein stukje met een vuilkar ingeplaatst. Nog wel een beetje stuntelig.. aanpassingen kunnen komen.

One response

  1. de mannen en de vuilkar en de mast

    April 18, 2011 at 9:44 am

Leave a Reply

