paraplu vangt licht

Enkele maanden terug bedacht ik een simpele manier om een flits zachter te laten lijken en een meer “studio effect” te geven.

Ik wandelde langs “de Hema” en kwam al snel buiten met een vrolijke mini-paraplu. Deze spoot ik langs binnen zilver met een spuitbus en had er weer een nieuw fotografie accessoire bij.

De bedoeling is om mijn externe flits te laten afgaan in de paraplu zodat het licht diffuus reflecteert. Na enkele tests nam ik men paraplu mee op de trampoline om zo mijn zusje in de lucht te bevriezen. Ook ikzelf ging aan het springen en flitste mezelf in dankzij deze paraplu.

Hieronder de resultaten.

One response

  1. je moet er maar op komen… tof

    May 27, 2010 at 5:55 pm

Leave a Reply

