Giga jolijt op de kermis

Met mijn “Giant” lens naar de sinksenfoor.  Deze lens heeft géén diafragma en is dus zeer lichtgevoelig en zeer wazig. De kermis is met al zijn kleuren, licht en decadentie een geschikt doelwit voor deze gigalens.  De meeste mensen reageerde zeer respectvol bij het zien van mijn lens, buiten één zwerver die het nodig vond om deze lens te likken(!?). Iedereen ging er van uit dat ik met een zeer “professionele en dure” lens aan het werk was.🙂

De eigenschappen van deze lens zijn  300mm F2    (Dit is juist in hoeverre ik het juist heb kunnen uitrekenen.)

Omdat er op deze pracht kermis ook een reuzenrad staat kon ik de tilt shift super komura niet thuis laten. Foto 4 tot 11 zijn met de tilt shift getrokken.

hieronder de foto’s

Leave a Reply

